Пошуковий запит: (<.>A=Олексюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Олексюк В. П. Досвід інтеграції хмарних сервісів Google APPS у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 64-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_9 На основі аналізу наукової літератури розглянуто поняття, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в освіті, зокрема проаналізовано поняття "інформаційно-освітній простір". Визначено важливий компонент інформаційно-освітнього простору - єдина система автентифікації його користувачів. Розглянуто поняття "хмарна технологія". Проаналізовано можливості хмарних сервісів Google Apps для освіти. Описано досвід інтеграції служб Google Apps та веб-сервісів інформаційно-освітнього простору фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка.На основе анализа научной литературы рассмотрены понятия, связанные с применением информационных технологий в образовании, в частности проанализировано понятие "информационно-образовательное пространство". Определен важный компонент информационно-образовательного пространства - единая система аутентификации его пользователей. Рассмотрено понятие "облачная технология". Проанализированы возможности служб Google Apps для образования. Описан опыт интеграции облачных служб Google Apps в информационно-образовательное пространство физико-математического факультета Тернопольского национального педагогического университета имени В. Гнатюка.The article investigated the concept of «information and educational space» and determined the aspects of integration of its services. The unified authentication is an important component of information and educational space. It can be based on LDAP-directory. The article analyzes the concept of «cloud computing». This study presented the main advantages of using Google Apps in process of learning. We described the experience of the cloud Google Apps integration into information and educational spaceof the Department of Physics and Mathematics of Ternopil V. Hnatyuk National Pedagogical University.
|
2. |
Рамський Ю. С. Формування інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у процесі підготовки їх до розробки освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / Ю. С. Рамський, В. П. Олексюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 8. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_8_11 Досліджено проблему формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики. Розглянуто методологічні та філософські основи становлення та розвитку інформаційного суспільства, роль математики та тенденції розвитку математичної освіти в інформаційному суспільстві. Досліджено зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти. Наведено структуру та основні компоненти інформаційної культури вчителя математики, становлення та розцінок методичної системи навчання інформатики в школах і педагогічних університетах України. Описано концепцію та модель методичної системи формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики. Розглянуто шляхи вдосконалення методичних систем навчання інформаційних дисциплін за умов широкого застосування сучасних засобів ІКТ.
|
3. |
Олексюк В. П. Прогнозування довговічності рам двигунів сільськогосподарських машин [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк, А. Й. Матвіїшин, О. В. Ферендюк // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 145. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_145_8
|
4. |
Ферендюк О. В. Зниження енергоємності процесу фрезерування грунту і методика проведення лабораторних випробувань фрезерного культиватора [Електронний ресурс] / О. В. Ферендюк, В. П. Олексюк // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 145. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_145_16
|
5. |
Олексюк В. П. Упровадження технологій хмарних обчислень як складових ІТ-інфраструктури ВНЗ [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 256-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_26
|
6. |
Олексюк В. М. Організаційні та нормативно-правові механізми забезпечення енергетичної безпеки [Електронний ресурс] / В. М. Олексюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 3(2). - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_3(2)__25
|
7. |
Олексюк В. М. Енергетична диверсифікація як фактор економічного зростання [Електронний ресурс] / В. М. Олексюк // Mechanism of Economic Regulation. - 2013. - № 4. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2013_4_21
|
8. |
Олексюк В. П. Деякі аспекти застосування сервісів Google Apps у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_16 На основі аналізу наукової літератури розглянуто поняття, пов'язані з застосуванням інформаційних технологій в освіті, зокрема проаналізовано поняття "Інформаційно-освітній простір". Визначено важливий компонент інформаційно-освітнього простору - єдина система автентифікації його користувачів. Проаналізовано можливості служб Google Apps для освіти. Описано досвід інтеграції служб Google Apps в інформаційно-освітній простір фізико-математичного факультету ТНПУ ім. Володимира Гнатюка.
|
9. |
Олексюк О. Р. Інтеграція інституційного репозитарію в інформаційно-освітнє середовище ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Р. Олексюк, В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 220-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_22 Проаналізовано поняття, пов’язані з процесами інтеграції програмних засобів навчального призначення. Запропоновано шляхи інтеграції інституційного репозитарію, організованого на основі системи DSpace, з популярними системами навчального призначення (LMS MOODLE, CMS Joomla!, УФД бібліотека) і системами підтримки наукових досліджень (на основі Microsoft Sharepoint). Інтеграція зазначених засобів можлива на рівні контенту й уніфікації доступу. Реалізація інтеграційних зв’язків забезпечує ефективне використання системи DSpace у науково-дослідній роботі й навчальній діяльності майбутніх учителів інформатики.Проанализированы понятия, связанные с процессами интеграции программных средств учебного назначения. Предложены пути интеграции институционного репозитория, организованного на основе системы Dspace, с популярными системами учебного назначения (LMS MOODLE, CMS Joomla!, УФД библиотека) и системами поддержки научных исследований (на основе Microsoft Sharepoint). Интеграция указанных средств возможна на уровне контента и унификации доступа пользователей. Реализация интеграционных связей обеспечивает эффективное использование системы Dspace в научно-исследовательской работе и учебной деятельности будущих учителей информатики.The authors of article analyze the concepts associated with the processes of integration of software for the learning. The article contains ways of the integration institutional repository into educational environment of the universities. Authors are describing the experience of integration of DSpace system with the popular learning tools such as CMS Joomla!, LMS Moodle, UFD «Library». Integration of the specified tools is possible at the level of content and unification of access for users. The article contains opportunities of the integration DSpace and documents flow systems (based on Microsoft SharePoint). It is provided effective use of DSpace system at scientific and research work of students.
|
10. |
Котельникова А. С. Распространение и взаимодействие уединенных волн с береговыми склонами [Електронний ресурс] / А. С. Котельникова, В. И. Никишов, В. В. Олексюк, С. М. Сребнюк // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Механіка. - 2011. - Т. 19, вип. 15(1). - С. 10-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumec_2011_19_15(1)__5
|
11. |
Олексюк В. П. Досвід організації віртуальних лабораторій на основі технологій хмарних обчислень [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_14 Розглянуто поняття, пов'язані з застосуванням хмарних технологій у вищому навчальному закладі, зокрема проаналізовано: поняття "ІТ-інфраструктура", "інформаційно-освітній простір", "інформаційно-освітнє середовище", "віртуальна лабораторія". Проаналізовано моделі надання та розгортання хмарних технологій. Запропоновано застосування гібридної моделі розгортання хмарних технологій. Проаналізовано можливості вільнопоширюваних платформ для організації корпоративної хмари ВНЗ. Описаний досвід розгортання корпоративної хмари на основі платформи CloudStack. Об'єктом дослідження є технології хмарних обчислень. Предметом дослідження є хмарні платформи, на основі яких можна розгорнути віртуальні лабораторії. Методи, використані у дослідженні: аналіз науково-технічної літератури з проблеми впровадження моделей розгортання хмарних технологій у освітню галузь, вивчення особливостей функціонування ІТ-інфраструктури вищого навчального закладу. Об'єктом дослідження є віртуальні лабораторії як складова ІТ-інфраструктури вищого навчального закладу. Предметом дослідження є хмарні обчислення як технологічна основа для організації віртуальних лабораторій. Постановка проблеми. За умов впровадження технологій хмарних обчислень у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу (ВНЗ) особливого значення набувають завдання розробки хмаро-орієнтованих засобів навчання. У технологічному аспекті їх впровадження можливе на основі так званої корпоративної хмари ВНЗ. Враховуючи, що сучасні корпоративні хмарні платформи широко використовують технологію віртуалізації, вважаємо доцільним розгортання на їх основі віртуальних лабораторій для підтримки вивчення інформатичних дисциплін. Мета роботи - аналіз поняття "віртуальна лабораторія". Описано досвід розгортання віртуальної лабораторії для вивчення мережних технологій. Дослідження проводилось у рамках спільної науково-дослідної лабораторії з питань застосування хмарних технологій в освіті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України.
|
12. |
Олексюк В. П. Застосування віртуальних хмарних лабораторій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / В. П. Олексюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_15
|
13. |
Мельник Л. Л. Національна модель сільського господарства та напрями її наближення до моделей економічно розвинених країн світу [Електронний ресурс] / Л. Л. Мельник, С. В. Васильєв, В. О. Олексюк // Агросвіт. - 2015. - № 1. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_1_2
|
14. |
Мельник Л. Л. Проблемні питання щодо напрямів використання зерна в Україні [Електронний ресурс] / Л. Л. Мельник, С. В. Васильєв, В. О. Олексюк // Агросвіт. - 2015. - № 22. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_22_3
|
15. |
Олексюк В. Особливості уявлень молодших школярів про можливості суб’єктної організації власного життя [Електронний ресурс] / В. Олексюк // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_1_11
|
16. |
Мельник Л. Ю. Сучасні проблеми землекористування в сільському господарстві України [Електронний ресурс] / Л. Ю. Мельник, С. В. Васильєв, В. О. Олексюк // Агросвіт. - 2016. - № 6. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_6_2
|
17. |
Попович П. В. Аналіз впливу корозійно - експлуатаційних факторів на залишковий ресурс елементів металоконструкцій сільськогосподарських машин [Електронний ресурс] / П. В. Попович, Т. А. Довбуш, В. П. Олексюк, В. І. Миць // Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. - 2015. - Вип. 45(2). - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmntz_2015_45(2)__36
|
18. |
Олексюк В. Психологічні особливості Інтернет-залежності в підлітковому віці [Електронний ресурс] / В. Олексюк // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 200–212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2015_37_19
|
19. |
Мельник Л. Ю. Стан і перспективи трансформації особистих селянських господарств у агробізнесові господарства [Електронний ресурс] / Л. Ю. Мельник, С. В. Васильєв, В. О. Олексюк // Агросвіт. - 2016. - № 8. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_8_3
|
20. |
Олексюк В. О. Теоретичний аспект оренди земель сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / В. О. Олексюк, С. В. Васильєв, Т. В. Вільхова // Агросвіт. - 2013. - № 6. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2013_6_4
|
| |